tisdag 21 juli 2009

Det blåser

När ska det här blåsvädret ge sig? På riktigt, finns det något så onödigt som hård blåst? Lagom blåst räcker mer än väl, tycker jag. Jag blir helt aggressiv när jag ska gå ut, måste kämpa med hela kroppen för att hållas rak. Hehe, bra träning är det väl.... tjiises jag inser att jag är helt obsessed med detta med träning. Or rather absence thereof.

Projekt Båt framskrider. Barlasten i form av blytackor har burits ombord, det fattas ännu lite sten. Bra träning! Hehe. Om herrarna får det till stånd att montera upp masten idag så blir jag glad. Det är en hel massa andra saker som måste göras också. Skura däck, montera upp riggen (seglen och linorna), skaffa bensin, kolla strulet med värmesystemet, ekipera, ekipera, ekipera... det blir stress, ju. Som tur är det jätteroligt.

På fredag börjar LEDIGHETEN.

Inga kommentarer: