måndag 23 mars 2009

En natts sömn i repris, tack

Veckoslutet gick bra men just nu är allt lite skruttigt eftersom jag inte har sovit en blund i natt. Så går det när man försummar att varva ner ordentligt efter en konsert. Konserten gick helt bra, denna gång hade jag påmint mig själv om att försöka ha lite roligt också och inte bara vara nervös hela tiden. Ändå skedde det en hel del såseri, och sådant blir man bara nervösare av. Men då tänkte jag: vitsi vad vi är bra som ändå håller det ihop. Ser ni det här med positivt tänkande, det kan jag.

Och så har det blivit kallt och snö igen, extra minuspoäng. Och jag måste jobba ganska mycket idag, mera minuspoäng. NÄR ska det hända något som ger lite pluspoäng? Tro mig, första bästa lilla blygsamt positiva grej som händer idag tänker jag hoppa på och blåsa upp tills den är något helt FANTASTISKT.

Inga kommentarer: