onsdag 4 mars 2009

Chunky monkey

Jahapp, sju karies. Definitiv förbättring, but not quite perfect yet. Vad sku det månne kosta att bara dra ut alla tänderna och sätta in nya som inte får hål? Svar: för många pengar, tyvärr. Jag ids inte ens räkna ut hur mycket pengar jag sätter på mina tänder, det gör mig bara deppig. Det är dessutom bara pengar (barapengarbarapengarbarapengar). Suck - tror jag ska trösta mig med Ben&Jerrys Chunky Monkey-chokoglass och en film. Den glassen... (som H skrev: ett rån!). Ta chokoglass och tråma det smockfullt med chokobitar och valnötter så kan du ta ett absolut skyhögt pris för en liten pytteburk. Men det är så gott, särskilt de dagar då mina cravings är knivskarpt specifika och det är just den glassen jag vill ha... som idag.

Bara jag orkar översätta den här sista sidan så har jag FÖRTJÄNAT det. Att man ska måsta förtjäna glass, vem har hittat på det?

Inga kommentarer: